Cea mai sanatoasa limonada

După cum bine știi, cele mai bune lucruri/ task-uri se derulează atunci când te ocupi personal de ele. Așa-i și cu mâncarea (daca ai un gram de talent) și așa e și cu răcoritoarele. De vreun an de zile știu de o pagină de pe facebook și un blog adiacent de unde mă informez legat de diverse lucruri. Pagina se numește Rawforbeauty și încurajează un stil de viață armonios, prin folosirea a cât mai multe legume și fructe în dietă.

Acum vreo două răceli m-a pălit un virus tare nesimțit și mi-a fost destul de incomod câteva zile. Știam de un „leac” de pe Rawforbeauty și mi-am zis că nu am nimic de pierdut dacă îl încerc. Așa mi-am făcut acasa propria farmacie de care aveam nevoie atunci iar totul încăpuse într-un borcănel mic. Leacul era compus din miere și scorțișoară. Atât. Cantitățile erau turnate după ochi iar mixul a fost ținut la frigider. În fiecare dimineață și în fiecare seară luam o linguriță din mierea cu scorțișoară și mi-am revenit în câteva zile. De precizat e faptul că nu am mai luat parasinus sau alte vitamine sub forma de tablete.  //Aici „rețeta” și alte informații.//

Dar să revenim la mențiunea din titlu – limonadă sănătoasă 🙂

Avem nevoie de:

– o lămâie (1 lei),

– o bucată de ghimbrir curățat, ras pe răzătoare (3 lei a fost toată rădăcina și am folosit 1/4 din ea, 75 bani)

– o linguriță de zahăr brun,

– apă plată sau de la robinet.

 

NWP_140727_0000

– limonada rezultată a fost consumată imediat.

NWP_140727_0003

 

Cost total 1,75 + apa de la robinet și zahărul pe care îl are oricine acasă.

Știm deja beneficiile consumului apă cu lămâie (aici) și ale ghimbirului (aici) iar împreună nu pot să fie altfel decât super (n-am găsit adjectiv mai bun).

Limonada se poate consuma zilnic iar efectele ingredientelor vedete se vor simți la scurt timp. E pe testate!  😀

Comentezi?

