toate-s remixate

Citisem undeva că un om de marketing trebuie neapărat să și scrie despre ce știe el cel mai și cel mai bine. Nu-s sigură că asta mi-e chemarea, însă toate drumurile au dus aici. De la primul articol pe blog (octombrie 2009) la contul de twitter (creat pentru a urmări contul unui poet contemporan) până la tweetmeet-urile din încăperea secretă din Irish Music & Pub și mai apoi la câteva campanii cu bloggerii. De la primul fan page realizat pentru un proiect din facultate am ajuns la a administra fan page-uri pentru branduri cu mii de fani. M-am lăsat cumva dusă de val și aici am ajuns. Am un rucsac de experiență pe care-l iau cu mine peste tot. Voluntariatele m-au sculptat și mi-au definit punctele forte iar acum știu ce știu, îmi cunosc punctele forte și mi-e cel mai bine în marketing.

Digitalul presupune multă muncă, planificare, testare, analiză și mai apoi verificarea rezultatelor. E fain procesul de umanizare a brandului. Despre el nu a zis nimeni că-i ușor și, până la urmă, lucrurile care merită nu vin ușor. Ar fi prea random, s-ar întâmpla oricui și nu ne-am mai deosebi.

Untitled

Recunosc, și nu mi-e jenă (pentru că-i cazul tuturor specialiștilor) că tot ce știu acum despre mediul digital s-a cumulat precum informațiile din lucrarea de licență. Luat-am informații de la n specialiști, am dat sursa, mi-am dat cu părerea și la final am prezentat lucrarea ca fiind a mea. Așa-s acum, cunosc multe date și insight-uri datorită marketerilor pe care-i citesc și am curaj, când cum, să vin cu păreri proprii.

Pe 13 decembrie am fost „speaker” , pentru prima oară, în calitate de Social Media Specialist. Am infirmat trei mituri (Social Media e gratis, oricine poate face SM, Facebook e SM) și le-am zis celor prezenți la diurna incubator107 Cluj  că brandurile care ajută într-adevăr vor fi brandurile de care oamenii își amintesc și în care vor avea încredere pe viitor. Nu am întrat în pită deoarece era teaser pentru întâlnirile din ianuarie, dar am răspuns la întrebări și am lămurit oamenii de reach-ul scăzut pe Facebook, de ce Twitter nu prea merge la noi și cum ne-am putea diferenția în online. Un singur lucru știu sigur, social media specialistul, omul din spatele brandului, e într-un permanent proces de învățare, algoritmii se schimbă, clienții devin mofturoși iar consumatorii nu mai cred orice li se zice.

Anunțuri

Comentezi?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s