16 tips & tricks in Social Media

1. Think before you post. Pregătește câteva cuvinte pentru „introducerea” link-ului /pozei.

ex: 11111111

2. Folosește emoticoane în postări. Un smiley adăugat unei postări poate aduce cu 57% mai multe like-uri, cu 33% mai multe comentarii și cu 33% mai multe share-uri decât o postare făra emoticon. Sursa info (AMEX OPEN)

Screen-Shot-2013-07-23-at-6.45.08-PM

3. Repostați postările de succes.  (Share this photo/link on a page you manage și scrie câteva cuvinte de introducere)

4. Când e musai să folosiți imagini sau știri sau informații care nu vă aparțin dați sursa neapărat. NU Google sau Youtube, ci link către main page sau către userul de Youtube.

5. Always keep in mind this: activitatea unui Social Media Manager/Specialist sau a unei echipe de online mk presupune un drum de cursă lungă. Activitatea de azi sau de zilele trecute poate aduce ROI (return on investment) abia luna viitoare, la anul.

6. Săpați prin insights și notați-vă orele când cei mai mulți fani sunt online. Analizați toate informațiile de „interior” la care au acces administratorii paginilor, ar fi păcat să fie ignorate.

7. Fanii trebuie să știe că în spatele paginilor se află omuleți ca ei care fac greșeli și care învață din ele. Ideal ar fi să îmbăcați poziția unui specialist din domeniul specific, dar să fiți totodată friendly.

8. Implicați, pe cât posibil, fanii. Nu contează că sunt 500 sau 2000, e mult mai ușor să fidelizezi un om care e deja acolo decât să „cucerești” fani noi. Puneți întrebări, cereți păreri/ajutor în denumirea unui produs nou, etc.

9. Produceți conținut vizual: foto/video/infografice chiar dacă nu-s foarte calitative, important e să nu folosiți conținutul altuia.

10. La publicarea unei imagini, fie ea de produs sau nu, lasă link către site. (dacă e vorba de un produs anume atunci link direct)

11. Când creați o pagină nouă/ un profil nou e oarecum OK să dați invite întregii liste de prieteni. Prietenii interesați de pagină vor da like, dar ceilalți nu vor fi curioși de pagina aia indiferent de câte ori primesc Like my page. Like my page. Like my page!!!

12. Utilizați pagina de Facebook ca pagină principală de shareuit articole sau produse din site și blog. Instagram-ul e în continuă creștere și se recomandă folosirea lui pentru Making of-ul (lucruri din spatele ecranului, echipa, pățănii, etc) și campanii curajoase. Pinterest-ul e foarte bun pentru inspirație și pentru a inspira 🙂 .

13. Nu vorbiți numai despre succesele voastre, oamenilor le place să vadă și partea mai… umană a brandului.

14. Fii relevant, odată ce-ți cunoști audiența poți să lucrezi la o strategie de conținut. Urmează sa fie făcut un plan pentru postări și mai apoi plan pentru bugetul de ads.

15. Make it about them, not you. Simon Sinek // Încearcă să le oferi conținut folositor, nu poze cu cafea și Bună dimiiii. Nu.

16. Planul editorial trebuie să aibă stabilite obiective, frecvența postărilor și un anume stil. Oferiți informații din domeniu, știri utile, dar nu uitați să fiți și funny.

Anunțuri

Comentezi?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s