Gândirea pozitivă e supraestimată

și insuficientă.

Nu, nu urmează o discuție motivațională, n-am niciun plan ascuns să-ți fac teasing pe o temă despre care n-am mai vorbit și mai apoi peste o luna să-ți vând o carte sau un podcast.inner_peace_by_mistytang-d3l85ih

Mi-am dat seama că n-ajunge să gândești pozitiv și să depui eforturi în a vedea lumea mai roz decât e. Încet-încet am început să văd lucrurile cum sunt, să-mi dau seama ce pot controla pe termen scurt și ce se poate îmbunătăți pe termen lung.

Agitația mea e(ra) la cote maxime la locurile de muncă unde eram pedepsită pe nedrept sau nu se întampla nicicum scenariul promis la interviu. Poate am învățat ceva din experiențele alea, poate nu, dar sunt sigură că m-au ajutat încetuc să mă temperez, să pun întrebari la interviuri și să fiu sigură că oamenii pentru care lucrez sunt oameni faini și de cuvânt. Normalitatea asta e mare lucru în ziua de azi, e un mic lux.

Pe lângă joburile din trecut unde treceam de la oiță pașnică la death metal într-un minut, observ că ceva face clic instant când sunt cu echipa de la bazarul cu lucruri gratis și cineva vine și ne calcă munca în picioare, neînțelegând ce presupune un bazar. Implusivitatea de atunci m-a ajutat să mă temperez azi tocmai pentru ca atunci am dat cu capul și DUPĂ eveniment am conștientizat cum am dat singură cu stângu-n dreptu, fiind impulsivă și neștiind cum să gestionez o mini situație de criză. Și oricum… numai când greșim învățăm, înseamnă că am încercat și nu ne-a ieșit (din prima, a doua, a treia) vezi speech Derek Sivers. Nu sunt un team manager bun, însă învaț deodată cu ei, prin experiențele cu ei și cu ocazia asta vrea să le mulțumesc.

Mulțumesc Cătălina, Loredana, Alexandra, Mădălina, Veronica, Kriss, Adina, Geta, Alina, Lorand, Florina, Corneliu, Roxana, Adriana, Alexa, Vero, Ana, Ildi și Cristi Mosora.

Acum, dupa 4 ani de bazar,timp în care am funcționat pe un anume sistem sigur, gândim schimbări pentru binele general al echipei și mai apoi al comunității. După 4 ani de bazar și sute de lucruri + mii de zâmbete, bazarul va lupta să reprezinte în continuare ideea cu care a început: „Adună experiențe, nu lucruri” iar „Gunoiul unuia poate fi comoara altuia” încurajăm o comunitate implicată în prelungirea vieții lucrurilor și Clujul e dovada clară că încet-încet învățăm să nu ne atașăm de lucruri ci să le prețuim, în special, pentru partea practică.

Comentezi?

