NDP, anul 4

Noaptea devoratorilor de publicitate 2016.
Prezența cu nr. 4.

Acum că YOUtube-ul a devenit TV-ul nostru și folosim ad blocker pe PC iar la TV schimbăm canalul cand e Publicitate mi se pare absolut normal să plătim bilet pentru a vedea o selecție de reclame premiate, nu? Clar.

Țin minte că prima ediție la care am participat a fost în 2009 iar prezentatorul a fost CRBL iar în 2010 Cristian Grindean a ținut frâiele showului, un om tare fain prezent, mai nou, în organizarea Electric Castle, TIFF sau alte evenimente mondene. Am scris despre prima ediție aici și fain o fost, că amu s-or stricat vremurile.

La edițiile anterioare, asemeni vieții publicitare, s-a pus mult accentul pe noi, consumatorul de reclame/marketing, plătitorii de bilete prin introducerea în program a unor concerte și/sau premii. Atunci noaptea începea la 9 și se încheia la 5 /ieri a început la 8 și s-a încheiat la 3.  Penultima ediție și cea de aseară (26Noi2016) or fost slăbuțe cu nenea Nicu Bendea ca prezentator și nici vorbă de premii sau chestiuni interesante zise de dânsul – comediantul crezând că 20 de glume deochiate o să fie suficiente pentru a distra 500 de oameni intre calupurile de reclame. Am râs la o singură fază și asta datorită Florinei, prietena cu care eram acolo. Râdeam de râsul ei, cum ar veni.

Să nu vorbim despre faptul că biletele-s mai scumpe de la an la an iar condițiile din ce în ce mai meh.  Poate-s eu old fashioned , dar tare mult mi-ar fi plăcut ca în deschidere un prezentator să zică:

Bine ați venit la ediția cu nr. X, poate știați sau poate nu, însă curatorul reclamelor pe care urmează să le vedeți este…; Prima ediție a avut loc…. și de atunci evenimentul se întâmplă anual și-n România în Cluj și București.

Give a shit, will you?

Aseară, pe-ntuneric, mi-am notat numele reclamelor care au stârnit cele mai multe reacții, am umplut doua verso-uri de bilete cu titluri, titluri pe care le-am găsit extrem de ușor la un search pe youtube. Voiam să vă arăt câteva reclame premiate și cred ca am găsit tot playlistul.

BTW, la un preț mediu al biletelor de 70 de lei (vezi detalii eveniment) ai fi crezut că ce urmează să fie proiectat pe marele ecram o sa fie HD, right? Neh, e la calitate youtube (adică ce era calitativ pe Youtube, era vizibil mai clar pe ecran), astfel că nu prea cred că voi semna condica de prezență la anu.

Temele atinse de NDP 2016 au fost: pisici, Christmas, Star Wars (adunate fac cât un calup întreg), mașini puternice, încălzirea globală, abandonul/maltratarea animalelor, adopția câinilor, don’t text and drive, safe sex, rasism/bullying, și gay awareness.

Jos playlistul cu mare parte din reclamele de aseară + câteva bonus. Surpriza serii a fost continuarea spotului ajuns foarte cunoscut [every home needs a Harvey] + aici continuarea lui.

Vizionare plăcută!

Comentezi?

