frustrari ep.1

Those that know, do. Those that understand, teach. – Aristotle

Din categoria: fa ce zice popa, nu cum face popa, azi refulez despre un business (nu dau nume) care merge pe principiul – stiiiim foarte bine ce strategii sa aplicam pentru clientii nostri platitori de pachete de servicii, insa la noi acasa e haos.

In momentul in care tu ca firma vinzi servicii de online marketing si employer branding si cate si mai cate digitale sau vorbesti despre ele la evenimente, dar nu aplici ceea ce prezinti inseamna ca esti… Ipocrit. Daca best practices le aplici, sincer si total, nu e nevoie sa urlii-n gura mare aia si aia pentru ca se aude despre tine CA ESTI ASA si oamenii vor veni la tine sa-i inveti, te vor plati sa le zici secretul tau. Daca si numai daca esti sincer, real si faci asta si in afara orelor de glorie.

Clientii noi nu-ti vor accepta/respecta businessul daca angajatii tau nu o fac deja sau, ca sa sune nitel mai bine, te vor respecta numai daca stiu ca angajatii tai te iubesc si te respecta.

Show, don’t tell. Your public is not an idiot, it can smell bullshit.

Anunțuri

Comentezi?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s